Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HIT 223YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI3 + 02. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Çevrede meydana gelen değişimlerin sürekli izlenmesi sonucunda, gerekli aksiyonların ele alınması ve çağın gereklerine uygun güncel paradigmaların takibi, işletmeler açısından önemli bir rekabet avantajı taşımaktadır. Ders, öğrencilerin iş yaşamlarında uygulayabilecekleri en güncel pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktadır.
Ders İçeriği Sosyal Pazarlama, Deneyimsel Pazarlama, Duyusal Pazarlama, Pazarlama Estetiği, Veri tabanlı Pazarlama, Mobil Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Retro Pazarlama, Real Time Marketing Postmodern Pazarlama, Internette Pazarlama
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenciler, pazarda meydana gelen değişimler neticesinde oluşan yeni pazarlama kavram ve tekniklerini öğrenirler
2 İşletmenin pazarlamasını yaptığı mal ve hizmete olan talebi göz önünde bulundurarak kullanabilecekleri farklı güncel pazarlama tekniklerini kavrarlar.
3Markalaşma Sürecinde Yeni Pazarlama Tekniklerinden Yararlanabilirler

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19
ÖK 00155355 555 2333353  
ÖK 00255355 55553555355 3
ÖK 00355355 5555555555555
Ara Toplam151591515 151515101013131311151358
Katkı5535505553344445423

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12020
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)2510
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Bahar1AYŞE TAŞER
Detay 2022-2023 Bahar1AYŞE TAŞER


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HIT 223 YENİ PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI 3 + 0 1 Türkçe 2023-2024 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. AYŞE TAŞER ataser@pau.edu.tr HMYO A0201 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Çevrede meydana gelen değişimlerin sürekli izlenmesi sonucunda, gerekli aksiyonların ele alınması ve çağın gereklerine uygun güncel paradigmaların takibi, işletmeler açısından önemli bir rekabet avantajı taşımaktadır. Ders, öğrencilerin iş yaşamlarında uygulayabilecekleri en güncel pazarlama yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktadır.
İçerik Sosyal Pazarlama, Deneyimsel Pazarlama, Duyusal Pazarlama, Pazarlama Estetiği, Veri tabanlı Pazarlama, Mobil Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, Retro Pazarlama, Real Time Marketing Postmodern Pazarlama, Internette Pazarlama
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Pazarlama Süreci ve Anlayışları
2 Pazarlama 1.0'dan 4.0'a
3 Pazarlama 5.0, İlişkisel Pazarlama
4 Yeşil Pazarlama, Sürdürülebilir Pazarlama
5 Ağızdan Ağıza Pazarlama, Viral Pazarlama, Söylenti Pazarlaması
6 Nöropazarlama
7 Veri Tabanlı Pazarlama
8 İçerik Pazarlama, Influencer Pazarlama
9 Gerilla Pazarlama
10 Duyusal Pazarlama
11 Dijital Pazarlama, Mobil Pazarlama
12 Çok Katmanlı Pazarlama
13 Niş Pazarlama, Retro Pazarlama
14 Deneyimsel Pazarlama
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Editör: Aysun KAHRAMAN, Esra GÜVENTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav30Ara Sınav
Ödev20Ödev
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları