Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
ISLE 404ULUSLARARASI PAZARLAMA3 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Uluslar arası pazarlama günümüz dinamik dünyasında hayatta kalmak ve büyümek isteyen firmalar için gerekli bir hal almıştır. Dünya pazarları değişiyor. Bir yandan yeni rakipler ortaya çıkarken öte yandan eski rakipler birleşmeler, ele geçirmeler ve bütünleşmelerle güç kazanıyor. Küresel köy küresel pazaryerine dönüşüyor. Bu dersin amacı, uluslar arası pazarlamadaki zorluk ve fırsatları tanıtmaktır.
Ders İçeriği 1. Giriş: Uluslararası pazarlama kavramı 2. Uluslararası pazarlama kararlarını etkileyen faktörler 3. Uluslararası ticaret teorileri 4. Uluslararası pazarlama stratejisi 5. Uluslararası ürün politikaları 6. Dağıtım: dış pazarlara giriş metotları 7. Uluslararası pazarda fiyatlandırma 8. Uluslararası tutundurma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uluslar arası pazarlamaya ilişkin temel kavramları öğrenir.
2Uluslar arası pazar çevresini tanır.
3Uluslar arası pazarlama yönetiminin öğrenir.
4Dış pazarlar giriş yöntemlerinin öğrenir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19
ÖK 0012335323333333333332
ÖK 0023235434213323232333
ÖK 0033335332233333333333
ÖK 0044335322323332232233
Ara Toplam1211122013101110912121111101210111211
Katkı3335333323333333333

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)12020
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)12020
Sunum / Seminer (hazırlık süresi dahil)2510
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları