Hafta | Konular |
1 |
Pazarlama Kavramı, Pazarlama Anlayışları ve Gelişimi
|
2 |
Pazarlamanın Önemi, Pazarlama Anlayışında Son Gelişmeler
|
3 |
Pazarlama Çevresi
|
4 |
Stratejik Pazarlama Planlaması
|
5 |
Tüketici Pazarları, Tüketici Davranışları ve Satın Alma Karar Süreci
|
6 |
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Pazarlarda Satın Alma Karar Süreci, Uluslararası Pazarlar
|
7 |
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi Stratejileri
|
8 |
Ara sınav
|
9 |
Pazarlama Bilgi Sistemi, Pazarlama Araştırması, Başlıca Veri Toplama Yöntemleri, Anket, Deney, Gözlem
|
10 |
Ürün Kavramı, Ürünlerin Sınıflandırılması, Yeni Ürün Özellikleri,
|
11 |
Ürün Geliştirme Süreci, Ürün Yaşam Eğrisi, Marka ve Ambalajlama
|
12 |
Fiyatlandırma
|
13 |
Tutundurma, Yöntemleri ve Özellikleri
|
14 |
Dağıtım, Dağıtım Kanalları ve Aracı Kavramları
|