Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BAS 104PAZARLAMA İLKELERİ2 + 04. Yarıyıl4

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Öğrencilerin pazarlama ile ilgili temel kavramları öğrenmesi
Ders İçeriği pazarlamaya giriş pazarlama planlaması ilkeleri pazarlama bilgi sistemi ve pazarlama araştırmaları pazarlama makro ve mikro çevre faktörleri pazarların yapısal ve davranışsal ilkeleri pazar ölçümlemesi hedef pazarlama ve dilimlemesi pazarlama karması pazarlama denetimi ve kontrol.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
2İşletmelerin amaçları ve hedefleri doğrultusunda hangi pazarlarda faaliyette bulunacağını ve hangi pazarlama bileşenlerinden yararlanacağını gösterebilir
3Pazarlama bileşenleri, pazarlama stratejileri ve politikalarının işletmelerin pazarlama faaliyetleri açısından önemini açıklayabilir
4Pazarlama bileşenleri, pazarlama stratejileri ve politikaları ile işletmenin amaçları, tüketici ihtiyaçları ve rakiplerin stratejileri arasındaki ilişkiyi belirleyebilir
5İşletmelerin pazarlama amaçları, hedefleri ve planlarını özetleyebilir
1Pazarlama Ile Ilgili Temel Ilkeler Ve Kavramları Tanımlayabilir.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19PY 20PY 21
ÖK 001                     
ÖK 005                     
Ara Toplam                     
Katkı000000000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14456
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11212
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






104

4
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları