Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PAZR 222MARKA YÖNETİMİ2 + 04. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Öğrencinin, işletme amaç ve stratejilerine göre, markanın tanınması ve duyurulmasını sağlayabilmesini, marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırabilmesini, marka stratejilerini takip edebilmesini ve buna uygun davranabilmesini, rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırabilmesini sağlamaktır.
Ders İçeriği Markanın tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak Marka stratejilerini takip etmek ve buna uyumlu davranmak Rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırmak
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Bütünleşik pazarlama iletişimi ile markayı tanıtmak
2Marka imajını güçlendirmek ve rakipleri tanımak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19PY 20PY 21PY 22PY 23PY 24PY 25PY 26PY 27PY 28PY 29PY 30PY 31
ÖK 001         5                     
ÖK 002      3344                     
Ara Toplam      3349                     
Katkı0000002225000000000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)5210
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)166
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)188
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Bahar1YAHYA KEMAL GÜL
Detay 2018-2019 Bahar1YAHYA KEMAL GÜL
Detay 2017-2018 Bahar1YUSUF KAYA
Detay 2016-2017 Bahar1YAHYA KEMAL GÜL
Detay 2015-2016 Bahar1SAYNUR ÇİÇEK
Detay 2014-2015 Bahar1SAYNUR ÇİÇEK
Detay 2013-2014 Bahar1SAYNUR ÇİÇEK
Detay 2012-2013 Bahar1SAYNUR ÇİÇEK


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
PAZR 222 MARKA YÖNETİMİ 2 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. YAHYA KEMAL GÜL ykgul@pau.edu.tr BUMYO B0001 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Öğrencinin, işletme amaç ve stratejilerine göre, markanın tanınması ve duyurulmasını sağlayabilmesini, marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırabilmesini, marka stratejilerini takip edebilmesini ve buna uygun davranabilmesini, rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırabilmesini sağlamaktır.
İçerik Markanın tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak Marka stratejilerini takip etmek ve buna uyumlu davranmak Rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırmak
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Markanın tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak
2 Markanın tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak
3 Markanın tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak
4 Markanın tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak
5 Marka konumlandırma
6 Marka konumlandırma
7 Marka konumlandırma
8 Marka konumlandırma
9 ARA SINAV
10 Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak
11 Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak
12 Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak
13 Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak
14 Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Marka ve Marka Stratejileri Aybeniz Akdeniz ARTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları