Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PAZR 202GLOBAL PAZARLAMA2 + 04. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Öğrencinin, uluslararası pazarların yapısına göre müşteri, işletme beklentilerini ve uluslararası pazarlarda işletme satış strateji ve politikalarına göre müşterileri belirleyebilmesini, uluslararası pazarlarda işletme hedef ve stratejilerine göre pazarlama faaliyetlerini planlamaya ve pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olabilmesini sağlamaktır.
Ders İçeriği 1 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 2 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 3 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 4 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 5 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 6 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 7 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 8 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 9 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 10 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 11 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak 12 Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak 13 Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak 14 Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Uluslararası pazarlama faaliyetlerinin belirlenmesine katkıda bulunmak
2Uluslar arası pazarlarda satış faaliyetlerini uygulamak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19PY 20PY 21PY 22PY 23PY 24PY 25PY 26PY 27PY 28PY 29PY 30PY 31
ÖK 001       32      42              
ÖK 002       42      42              
Ara Toplam       74      84              
Katkı0000000420000004200000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11616
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2018-2019 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2017-2018 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2016-2017 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2015-2016 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2014-2015 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2013-2014 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2012-2013 Bahar1ARZU TERZİ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
PAZR 202 GLOBAL PAZARLAMA 2 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. ARZU TERZİ aterzi@pau.edu.tr BUMYO A0101 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Öğrencinin, uluslararası pazarların yapısına göre müşteri, işletme beklentilerini ve uluslararası pazarlarda işletme satış strateji ve politikalarına göre müşterileri belirleyebilmesini, uluslararası pazarlarda işletme hedef ve stratejilerine göre pazarlama faaliyetlerini planlamaya ve pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olabilmesini sağlamaktır.
İçerik 1 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 2 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 3 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek 4 Uluslar arası pazarlarda müşteri ve işletme beklentilerini belirlemek Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 5 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 6 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 7 Uluslar arası pazarlarda müşterileri belirlemek 8 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 9 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 10 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak 11 Uluslar arası pazarlarda pazarlama faaliyetlerinin planlamaya yardımcı olmak Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak 12 Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak 13 Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak 14 Uluslar arası pazarlarda pazarlama karmasının uygulanmasına yardımcı olmak
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Uluslararası Pazarlamaya İlişkin Temel Kavramları
2 Ülkelerin Ekonomik Olarak Sınıflandırılması
3 Uluslararası Ekonomik Çevrenin Değerlendirilmesi
4 Uluslararası Ekonomik Çevrenin Değerlendirilmesi
5 Teknolojik Çevre
6 Uluslararası Pazarlama Ve Kültür İlişkisi
7 Kültür ve Satınalma Davranışları
8 Politik ve Yasal Çevre
9 Amaç ve Kapsamına Göre Pazar Araştırma Türleri
10 Amaç ve Kapsamına Göre Pazar Araştırma Türleri
11 Uluslararası Pazarlama Araştırması
12 Uluslararası Pazarlama Araştırma Süreci
13 Uluslararası Pazarlama Stratejileri
14 Uluslararası Pazarlama Stratejileri
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Uluslararası Pazarlama - Prf. Dr. Ömer AKAT Türkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları