Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PAZR 203ELEKTRONİK PAZARLAMA2 + 03. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Öğrencinin, işletmenin ürün ve satış stratejilerine göre E-Ticaret müşterilerini belirleyebilmesini; müşteri özelliklerine göre internet üzerinden veri tabanı oluşturarak pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olabilmesini, işletmenin satış strateji ve politikaları ile müşteri özelliklerine göre, E-Satış yapabilmesini, işletme, pazar ve teknolojik gelişmelere göre web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncellemeleri yaptırabilmesini sağlamaktır.
Ders İçeriği E-ticaret müşterilerini belirlemek İnternet üzerinden veri tabanı oluşturmak ve pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olmak E-Satış yapmak Web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncelleştirmeleri yaptırmak
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1E-ticaret faaliyetlerini düzenlemek
2E-ticaret faaliyetlerini uygulamak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14PY 15PY 16PY 17PY 18PY 19PY 20PY 21PY 22PY 23PY 24PY 25PY 26PY 27PY 28PY 29PY 30PY 31
ÖK 001   3        5                  
ÖK 002   3        5                  
Ara Toplam   6        10                  
Katkı0003000000005000000000000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11515
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)199
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2019-2020 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2018-2019 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2017-2018 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2016-2017 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2015-2016 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2014-2015 Güz1MURAT ULUSOY
Detay 2013-2014 Güz1MURAT ULUSOY


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
PAZR 203 ELEKTRONİK PAZARLAMA 2 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. MURAT ULUSOY mulusoy@pau.edu.tr BUMYO A0202 BUMYO A0302 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Öğrencinin, işletmenin ürün ve satış stratejilerine göre E-Ticaret müşterilerini belirleyebilmesini; müşteri özelliklerine göre internet üzerinden veri tabanı oluşturarak pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olabilmesini, işletmenin satış strateji ve politikaları ile müşteri özelliklerine göre, E-Satış yapabilmesini, işletme, pazar ve teknolojik gelişmelere göre web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncellemeleri yaptırabilmesini sağlamaktır.
İçerik E-ticaret müşterilerini belirlemek İnternet üzerinden veri tabanı oluşturmak ve pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olmak E-Satış yapmak Web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncelleştirmeleri yaptırmak
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 E-Ticaret Tanımı ve Kapsamı
2 E-ticaret müşterilerini belirlemek
3 İnternet üzerinden veri tabanı oluşturmak
4 İnternet üzerinden veri tabanı oluşturmak
5 pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olmak
6 pazarlama/satış stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı olmak
7 E-Satış yapmak
8 E-Satış yapmak
9 E-Satış yapmak
10 Web sayfasında satış bölümü ile ilgili güncelleştirmeleri yaptırmak
11 Ödev Teslimi ve Sunumu
12 Ödev Teslimi ve Sunumu
13 Ödev Teslimi ve Sunumu
14 Ödev Teslimi ve Sunumu
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları