Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
BANS 216FİNANSAL ÜRÜN VE HİZMETLERİN PAZARLAMASI3 + 04. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Öğrencilerin finansal ürün pazarlamasına ait gerekli altyapı donanımına sahip olmasını sağlamak
Ders İçeriği banka hizmetlerinde pazarlama pazar analizi banka hizmetlerinde pazarlama değişkenleri bireysel bankacılıkta pazarlama sigorta sektöründe pazarlamanın rolü ve önemi ürün ve fiyat geliştirme tutundurma politikaları dağıtım kanalları acenteler brokerlar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Finansal ürün ve hizmetlerin niteliklerini kavramışlardır
2Finansal ürün ve hizmet talep eden müşterileri ayrıntılı şekilde bilgilendirebilirler

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13PY 14
ÖK 001423           
ÖK 002423           
Ara Toplam846           
Katkı42300000000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Ödevler2612
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)11212
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)11212
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2020-2021 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2019-2020 Bahar1ARZU TERZİ
Detay 2018-2019 Bahar1YUSUF KAYA
Detay 2017-2018 Bahar2YUSUF KAYA
Detay 2016-2017 Bahar2YUSUF KAYA
Detay 2015-2016 Bahar2ÖZLEM FEDAİ DENİŞ
Detay 2014-2015 Bahar2ARZU TERZİ
Detay 2013-2014 Bahar2ARZU TERZİ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
BANS 216 FİNANSAL ÜRÜN VE HİZMETLERİN PAZARLAMASI 3 + 0 1 Türkçe 2020-2021 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. ARZU TERZİ aterzi@pau.edu.tr BUMYO B0001 Dersin Devam Yüzdesi : %
Amaç Öğrencilerin finansal ürün pazarlamasına ait gerekli altyapı donanımına sahip olmasını sağlamak
İçerik banka hizmetlerinde pazarlama pazar analizi banka hizmetlerinde pazarlama değişkenleri bireysel bankacılıkta pazarlama sigorta sektöründe pazarlamanın rolü ve önemi ürün ve fiyat geliştirme tutundurma politikaları dağıtım kanalları acenteler brokerlar.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Bankalarda pazarlama Kavramı, Tüketici Davranışları, Satınalma Karar Süreci
2 Pazar, Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Stratejileri ve Konumlandırma
3 Pazarlama Karması Elemanları, Pazarlama Stratejileri -Örnek Olay incelemeleri
4 Ürün/Hizmet Geliştirme, Ürün/Hizmet Çeşitliliği ve Finansal Hizmetler
5 Marka, Marka yaratma, Hizmetlerde ve Finansal Hizmetlerde Marka yaratma
6 Fiyatlama Politikaları
7 Tutundurma Faaliyetleri ve Reklam Dağıtım Politikaları
8 Bankaların fonksiyonları, Bankalarda ürün ve hizmet kavramı ile bu ürün ve hizmetlerin çeşitleri
9 Bankalarda, Hizmetler ve Hizmet Pazarlaması- Örnek Olay incelemeleri
10 Hizmet Kalitesi ve Finansal Hizmetlerde kalite
11 Müşteri ilişkileri Yönetimi (CRM) – Örnek Olay incelemesi
12 Küreselleşmenin Pazarlama Üzerine Etkisi Küreselleşme ve Finansal Hizmetler
13 Pazarlama Faaliyetlerinde internet Kullanımı Veri Tabanlı Pazarlama Bankacılık Hizmetlerinde internet Kullanımı
14 Pazarlamada Yeni Yaklaşımların işletmeler, Hizmet işletmeleri ve Finansal Hizmetler Açısından Değerlendirilmesi Pazarlama Planının Hazırlanması
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav50Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları