Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HLT 207KURUMSAL VE GÖRSEL İLETİŞİM2 + 03. Yarıyıl3

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Kurumsal ve görsel iletişim kavramını, önemini anlatmak, kurumlardaki uygulamaları tanıtmak, kurumsal ve görsel iletişimi bir bütün olarak değerlendirme ve uygulamalarda yer alabilme becerileri kazandırmak.
Ders İçeriği İşletmelerde kurumsal ve görsel iletişim yönetiminin temel ilkeleri, işlevleri, kapsamı, kurumsal iletişimcilerin görev tanımları, kurumsal iletişimin işletmelerdeki rolü ve konumu, örnek olaylar.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Kurumsal ve görsel iletişim kavramını ve uygulamalarını bilir.
2İşletmelerin kurumsal ve görsel iletişimine yönelik çalışmalar tasarlama ve uygulama becerisi kazanır.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08
ÖK 00153 3    
ÖK 002555 5   
Ara Toplam108535   
Katkı54323000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14114
Ödevler12020
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)188
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)188
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






78

3
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1HİCRAN UTKUN DİNCER AYDIN


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HLT 207 KURUMSAL VE GÖRSEL İLETİŞİM 2 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi HİCRAN UTKUN DİNCER AYDIN hutkund@pau.edu.tr BEMYO E0007 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Kurumsal ve görsel iletişim kavramını, önemini anlatmak, kurumlardaki uygulamaları tanıtmak, kurumsal ve görsel iletişimi bir bütün olarak değerlendirme ve uygulamalarda yer alabilme becerileri kazandırmak.
İçerik İşletmelerde kurumsal ve görsel iletişim yönetiminin temel ilkeleri, işlevleri, kapsamı, kurumsal iletişimcilerin görev tanımları, kurumsal iletişimin işletmelerdeki rolü ve konumu, örnek olaylar.
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Kurumsal ve görsel iletişimle ilgili temel kavramlar
2 Kurum Kimliği
3 Kurum kimliğinin unsurları
4 Kurum kültürü, kurum imajı
5 Kurumsal İletişim
6 Kurumsal iletişim
7 Kurumsal tasarım ve görsel kimlik
8 Kurumsal tasarım ve görsel kimlik
9 Kurumsal tasarım ve görsel kimlik
10 Kurumsal iletişimin fonksiyonları
11 İnternet çağında kurumsal iletişim
12 İnternet çağında kurumsal iletişim
13 Kurumsal İtibar Yönetimi
14 Örnek uygulamalar
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
KaynaklarKaynak Dili
Prof. Dr. Ayla OKAY, Kurum KimliğiTürkçe
Prof. Dr. Ferruh UZTUĞ, Kurumsal İletişimTürkçe
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı60Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav40Ara Sınav
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları