Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HLT 227GRAFİK TASARIM VE ANİMASYON UYGULAMALARI2 + 13. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Görüntüleri işleme, web ortamında kullanabilme yeterliliğinin kazandırılması
Ders İçeriği Görüntü düzenleme, Vektörel Çizimler, metin düzenleme, web araçlarını kullanma, renk ve dolgu uygulamaları, katmanlarla çalışma, web tasarım araçlarını kullanma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Vektörel Çizimler ve grafiksel arayüzler hakkında bilgi edinir
2Görüntü işleme yazılımlarını tanır ve efektleri kullanarak etkili tasarım yapabilme yeteneğini geliştirir
3Tasarımlarını online ortamlara veya baskı aygıtlarına aktarma becerisi kazanır.

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08
ÖK 001        
ÖK 002        
ÖK 003        
Ara Toplam        
Katkı00000000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)155
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)155
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2023-2024 Güz1MUSTAFA SAVAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HLT 227 GRAFİK TASARIM VE ANİMASYON UYGULAMALARI 2 + 1 1 Türkçe 2023-2024 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. MUSTAFA SAVAŞ msavas@pau.edu.tr BEMYO E0203 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Görüntüleri işleme, web ortamında kullanabilme yeterliliğinin kazandırılması
İçerik Görüntü düzenleme, Vektörel Çizimler, metin düzenleme, web araçlarını kullanma, renk ve dolgu uygulamaları, katmanlarla çalışma, web tasarım araçlarını kullanma
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Temel Kavramlar ve Görüntü Biçimleri
2 Renkler ve Dosya Formatları
3 Vektörel Çizim Programları
4 Vektörel Çizim-Kapalı Şekiller
5 Vektörel Çizimler-Çizgiler ve Yollar
6 Vektörel Çizimler- Kaligrafi ve Çizim
7 Metin, Renkler Dolgular ve Konturlar
8 Katmanlar, Hizalama ve Bitmap Vektör İşlemleri
9 Bitmap Grafikler-Katmanlar
10 Bitmap Grafikler Seçim Araçları
11 Bitmap Proje Oluşturma
12 Temel Animasyon Teknikleri
13 Animasyon Uygulamaları
14 Animasyon Uygulamaları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav25Ara Sınav
Yıl İçi Etkinlik25Yıl İçi Etkinlik
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları