Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HLT 204MARKA VE MARKA STARTEJİLERİ2 + 04. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Zorunlu
Dersin Amacı Öğrencinin, işletme amaç ve stratejilerine göre, markanın yaratılması, tanınması ve duyurulmasını sağlayabilmesini, marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırabilmesini, marka stratejilerini takip edebilmesini ve buna uygun davranabilmesini, rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırabilmesini sağlamaktır.
Ders İçeriği Marka, markanın yaratılması,tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak, Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak, Marka stratejilerini takip etmek ve buna uyumlu davranmak, Rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırmak
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Bütünleşik pazarlama iletişimi ile markayı tanıtmak
2Marka imajını güçlendirmek ve rakipleri tanımak

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08
ÖK 0015441    
ÖK 00254324   
Ara Toplam108734   
Katkı54422000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme)14114
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)155
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)155
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2021-2022 Bahar1HİCRAN UTKUN DİNCER AYDIN
Detay 2020-2021 Bahar1GÜLDEN AYDIN KULA
Detay 2019-2020 Bahar1GÜLDEN AYDIN KULA
Detay 2018-2019 Bahar1GÜLDEN AYDIN KULA
Detay 2017-2018 Bahar1GÜLDEN AYDIN KULA
Detay 2016-2017 Bahar1MELDA GÖLEMEZLİ
Detay 2015-2016 Bahar1MELDA GÖLEMEZLİ
Detay 2014-2015 Bahar1MELDA GÖLEMEZLİ
Detay 2013-2014 Bahar1MELDA GÖLEMEZLİ
Detay 2013-2014 Bahar1MELDA GÖLEMEZLİ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HLT 204 MARKA VE MARKA STARTEJİLERİ 2 + 0 1 Türkçe 2021-2022 Bahar
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Dr. Öğr. Üyesi HİCRAN UTKUN DİNCER AYDIN hutkund@pau.edu.tr BEMYO E0007 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Öğrencinin, işletme amaç ve stratejilerine göre, markanın yaratılması, tanınması ve duyurulmasını sağlayabilmesini, marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırabilmesini, marka stratejilerini takip edebilmesini ve buna uygun davranabilmesini, rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırabilmesini sağlamaktır.
İçerik Marka, markanın yaratılması,tanınmasını ve duyurulmasını sağlamak, Marka konumlandırma ile satış strateji ve uygulamalarını uyumlaştırmak, Marka stratejilerini takip etmek ve buna uyumlu davranmak, Rakiplerin marka stratejilerini takip ederek markayı yeniden yapılandırmak
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Marka Kavramı
2 Marka Kavramı
3 Markanın Tarihçesi
4 Markanın İşlevleri, Firmalara ve Müşterilere Sağladığı yararlar
5 Markanın İşlevleri, Firmalara ve Müşterilere Sağladığı yararlar
6 Strateji Kavramı ve Pazarlama Stratejileri
7 Marka Stratejileri
8 Marka Stratejileri
9 Marka Yönetim Süreci
10 Marka Yönetim Süreci
11 Marka Yönetim Süreci
12 Öğrencilerin Sunumları
13 Öğrencilerin Sunumları
14 Öğrencilerin Sunumları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı50Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav20Ara Sınav
Ödev20Ödev 1
Ödev10Ödev 2
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları