Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
HLT 217GRAFİK TASARIM VE ANİMASYON UYGULAMALARI2 + 03. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Görüntüleri işleme web ortamında kullanabilme yeterliliğinin kazandırılması
Ders İçeriği Görüntü düzenleme, Vektörel Çizimler, metin düzenleme, web araçlarını kullanma, renk ve dolgu uygulamaları, katmanlarla çalışma, web tasarım araçlarını kullanma
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Vektörel Çizimler ve grafiksel arayüzler hakkında bilgi edinir
2Görüntü işleme yazılımlarını tanır ve efektleri kullanarak etkili tasarım yapabilme yeteneğini geliştirir
3Tasarımlarını online ortamlara veya baskı aygıtlarına aktarabilir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08
ÖK 001 55     
ÖK 002 55     
ÖK 003 55     
Ara Toplam 1515     
Katkı05500000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14228
Ödevler188
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)122
Laboratuar2612
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)122
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


 Ders DönemiŞube NoDersi Veren Öğretim Elemanı
Detay 2019-2020 Güz1MUSTAFA SAVAŞ


Yazdır

Ders Şube Detayları
Dersin Kodu Dersin Ad Saat (T+P) Şube No Öğretim Dili Şube Dönemi
HLT 217 GRAFİK TASARIM VE ANİMASYON UYGULAMALARI 2 + 0 1 Türkçe 2019-2020 Güz
Öğretim Elemanı  E-Posta  İç Hat  Ders Yeri Devam Zorunluluğu
Öğr. Gör. MUSTAFA SAVAŞ msavas@pau.edu.tr BEMYO B0101 Dersin Devam Yüzdesi : %70
Amaç Görüntüleri işleme web ortamında kullanabilme yeterliliğinin kazandırılması
İçerik Görüntü düzenleme, Vektörel Çizimler, metin düzenleme, web araçlarını kullanma, renk ve dolgu uygulamaları, katmanlarla çalışma, web tasarım araçlarını kullanma
Haftalık Konu Başlıkları
HaftaKonular
1 Temel Kavramlar ve Görüntü Biçimleri
2 Çizim Araçları ve Renkler
3 Görüntü Aktarma ve Katmanlar
4 Metin Ekleme ve Biçimlendirme İşlemleri
5 Örnek Tasarım Uygulamaları
6 Kağıt Tipleri ve Baskı İşlemleri
7 Örnek Tasarım Uygulamaları
8 Örnek Tasarım Uygulamaları
9 Temel Animasyon Bilgileri
10 Araç Çubuğu ve Tasarım
11 Zaman Çizelgesi ve Hareket
12 Temel Animasyon Teknikleri
13 Animasyon Uygulamaları
14 Animasyon Uygulamaları
Materyaller
Materyal belirtilmemiştir.
Kaynaklar
Ders Değerlendirme Sistemi
Değerlendirme YöntemiKatkı Yüzdesi (%)Değerlendirme Yöntemi Ad
Dönem Sonu Sınavı30Dönem Sonu Sınavı
Ara Sınav20Ara Sınav
BSD : Blok Sonu Değerlendirmesi, Uygulama25BSD : Blok Sonu Değerlendirmesi, Uygulama 1
BSD : Blok Sonu Değerlendirmesi, Uygulama25BSD : Blok Sonu Değerlendirmesi, Uygulama 2
T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları