Yazdır

DERS BİLGİLERİ
Ders KodDers AdT+U SaatYarıyılAKTS
PZR 267PAZARLAMA İLETİŞİM TEKNİKLERİ2 + 13. Yarıyıl2

DERS TANIMI
Ders Düzeyi Ön Lisans
Ders Türü Seçmeli
Dersin Amacı Pazarlamada İletişimin artan önemi, pazarlama iletişimi
Ders İçeriği Pazarlama ve iletişim ilişkisi, Pazarlama iletişimi kavramı ve özellikleri, Reklam, Halkla ilişkiler ve duyurum, Kişisel satış, Satış tutundurma, Kurum kimliği, Ürün, marka ve ambalaj, Dağıtım ve fiyatın iletişim boyutu İ.Doğrudan pazarlama.
Ders Ön Koşul Dersin ön koşulu yok.
Ders Yan Koşul Dersin yan koşulu yok.
Öğretim Sistemi Yüz Yüze

DERS ÖĞRENME KAZANIMLARI
1Öğrenciler iletişim kavramının pazarlama ve işletme için önemini kavrar, etkin iletişim yetisi kazanırlar
2Pazarlama çevresinde yer alan farklı pazarlama karması unsurları ile kurabileceği iletişim yollarını öğrenir

DERS ÖĞRENME KAZANIMININ PROGRAM YETERLİLİKLERİNE KATKISI
NoPY 01PY 02PY 03PY 04PY 05PY 06PY 07PY 08PY 09PY 10PY 11PY 12PY 13
ÖK 00135   53  4   
ÖK 00254    5  3   
Ara Toplam89   58  7   
Katkı4500034004000

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
EtkinlikSayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi(14 hafta/teorik+uygulama)14342
Arasınavlar(hazırlık süresi dahil)155
Yarıyıl Sonu Sınavı(hazırlık süresi dahil)155
Toplam İş Yükü

Dersin AKTS Kredisi






52

2
DERS ŞUBELERİ
 Dönem seçiniz :   


Seçili dönemde ders açılmamıştır.


Yazdır

T+U : Teorik + Pratik
PY: Program Yeterlilikleri
ÖK: Ders Öğrenme Kazanımları